Regulamin e-sklepu.


Podmiot odpowiedzialny i dane kontaktowe

 

P.W.WENA JAROSŁAW BARTNICKI

63-600 Kępno, ul. Moniuszki 9


tel. 62 78 28 180 (pon-pt 10:00 - 15:00)

email:sklep@e-wena.pl

ZAMÓW - POCZEKAJ NA FAKTURĘ - OPŁAĆ - ODBIERZ

 

Postanowienia ogólne

Złożenie zamówienia w WENA jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień poniższego regulaminu.
W momencie, gdy Zamawiający otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez nasz sklep, zostaje zawarta umowa między Zleceniodawcą a Zleceniobiorcą.
Przedmioty wystawione w sklepie internetowym opisane są cenami brutto. 
Zleceniodawca o wszystkich kosztach zostanie poinformowany przed realizacją zamówienia.
Płatności realizowane są poprzez przedpłatę na konto P.W. WENA.
Projekty
Wycofanie wydruku z zatwierdzonego projektu NIE jest możliwe.
P.W. WENA realizuje zlecenia na podstawie dostarczonych przez Zleceniodawcę projektów. Projekty przygotowywane przez P.W. WENA są przesyłane do Zamawiającego w celu akceptacji. Po zatwierdzeniu projektu zlecenie trafia do realizacji w takiej postaci jak zostało zatwierdzone, dlatego też należy pracę dokładnie sprawdzić czy nie zawiera jakichkolwiek błędów powstałych w procesie projektowym. 
P.W. WENA nie odpowiada za merytoryczne błędy  jeśli projekt został obejrzany i ostatecznie zatwierdzony.

Prawa autorskie i inne

Odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych plików ponosi Zleceniodawca. Złożenie zlecenia jest równoznaczne z zapewnieniem przez Zleceniodawcę o posiadaniu pełnych praw do powielania posiadanych materiałów. Zleceniodawca oświadcza również, że przysyłane pliki są wolne od wirusów, które później utrudnią lub nawet uniemożliwią sprawne działanie urządzeń komputerowych jak i oprogramowania.
 
Terminy realizacji i warunki wysyłki
Koszty przesyłki ponosi Zamawiający, chyba że ustalono inaczej.
Przesyłki kurierskie są ubezpieczone i podlegają reklamacji w przypadku uszkodzenia podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia tego typu reklamacji jest spisany w obecności kuriera protokół szkody (po podpisaniu odbioru paczki należy sprawdzić czy jest ona w jakiś sposób uszkodzona, również pod względem zawartości). 
P.W.WENA  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia przesyłek z winy Firmy Kurierskiej.


Odstępienie od umowy
Na podstwaie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  2. 1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  3. 2)   w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  4. 3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  5. 4)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  6. 5)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. 6)   w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  8. nie dotyczy. 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Klienta  jest P.W. WENA

2. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, firma, adres siedziby, adres do wysyłki, adres e-mail oraz telefon kontaktowy.

3. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu wykonania umów, w celach analitycznych i statystycznych oraz innych celach zgodnych z prawem.

4. Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez P.W. WENA usług drogą elektroniczną 

5. Klientowi przysługuje prawo dostępu do jego danych jak również możliwość ich poprawiania i usunięcia przez kontakt z P.W. WENA drogą e-mail lub telefonicznie.

6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta.

7. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych. Brak wskazanej zgody nie ma wpływu na proces realizacji zamówienia.

Warunki dostawy i odbioru.

Odbiór osobisty.

Zakupione artykuły można odebrać osobiście w siedzibie firmy - Moniuszki 9 - Kępno dotyczy to zwłaszcza produktów które nie są przez nas wysyłane z powodu np gabarytów, łatwego uszkodzenia podczas przesyłki.

Dowóz zamówienia 500+.

Jeżeli wartość zamówienia brutto jest równa lub wyższa niż 500 zł to w odległości 15 km od Kępna towar może być dostarczony przez pracowników WENA.

Wysyłka kurierem

Jeżeli zamówiony towar podlega wysyłce można go wysłać kurierem lub można "podesłać własnego" kuriera. 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a P.W. WENA 

2. P.W. WENA  nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.

3. P.W. WENA nie ponosi wobec Klienta lub innych podmiotów jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakikolwiek brak możliwości korzystania z E-SKLEPU, a w szczególności za przerwy powstałe z przyczyn technicznych (awaria, konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, itp.) lub innych okoliczności.

4. Oferta PW WENA obowiązuje wyłącznie w przypadku zamówienia dokonywanego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i dostawy do miejsca na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. 

5. Klient zobowiązany jest nie ujawniać jakichkolwiek tajemnic handlowych PW WENA (tajemnica przedsiębiorstwa), którą objęte są w szczególności wszelkie nieujawnione publicznie informacje i dane bez względu na ich formę uzyskane przez Klienta; dotyczy to w szczególności: hasła, loginu, cen produktów oraz wszelkich danych dotyczących zasad działania oraz dostępu do E-SKLEPU.

6. Kontakt z P.W WENA w sprawach związanych z E-SKLEPEM jest możliwy pod adresem e-mail: sklep@e-wena.pl .

8. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2021.

9. Sądem wyłącznie właściwym do rozstrzygnięcia sporów z umów zawartych na podstawie Regulaminu będzie sąd właściwy dla siedziby P.W WENA.

10. P.W.WENA zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.